Wymiana DPF - -
Wymiana DPF
DPF, czyli filtr cząstek stałych, powinien wytrzymać do 250 tysięcy kilometrów przy dostosowywaniu się do zasad odpowiedniej eksploatacji. Czasem jednak w praktyce okazuje się, że konieczność wymiany DPF zachodzi po 120 do 160 tysięcy km.
Jak wymienia się DPF?
Sam proces wymiany filtra cząstek stałych nie jest drogi, jednak najdroższy jest zakup podzespołu, ponieważ może wynieść nawet kilka tysięcy złotych. Naprawa uszkodzonego filtra DPF raczej nie jest możliwa, chociaż znajdą się serwisy, które faktycznie się tego podejmują, jednakże zazwyczaj kończy się to niepowodzeniem. Usuwanie tego elementu jest stanowczo zabronione, dlatego od razu warto zainteresować się zakupem nowej części.
Problemy z filtrem DPF pojawią się wcześniej lub później. Regeneracja filtra cząstek stałych jest bardzo skuteczna, ponieważ z jej pomocą podzespół może odzyskać do 100% parametrów i właściwości. Doświadczone warsztaty oferują tego typu usługi i cieszą się sporym zainteresowaniem ze strony klientów.
Z uwagi na to, jak ważną funkcję pełni filtr cząstek stałych w pojeździe, bardzo ważne jest, aby element był w pełni sprawny i wydajny. Wymiana filtra jest wymagana przede wszystkim dlatego, że podzespół jest przystosowany do użytkowania przez określoną liczbę przejechanych kilometrów. Jeśli cząsteczki zostaną nagromadzone w nadmiernych ilościach, to filtr zatka się i przestanie być wydajny. Oprócz tego jego sprawność zależy też od mechanicznych uszkodzeń.

Wypróbuj autohelp24!
Nie znalazłeś interesującego warsztatu?
Stwórz zgłoszenie, poczekaj na najlepsze oferty od okolicznych mechaników i nie martw się o auto.Załóż profil tutaj i przekonaj się jak łatwo zadbać o auto.
Przejrzysty podział usług służy każdemu!
Zobacz też > -
Rejestracja nic nie kosztuje
The bedding was hardly able to cover it and seemed ready to slide off any moment. A collection of textile samples lay spread out on the table - Samsa was a travelling salesman.
Załóż konto